pondelok 10. novembra 2014

Srdiečka,

sú vďačným darčekom k akejkoľvek príležitosti v akomkoľvek spracovaní či veľkosti. Keďže mám rada prevažne naturálne dekorácie, vyrobila som si drevené srdiečko pre seba, len tak ako dekoráciu na stenu. Môj zlatý svokor si dal tú námahu a ručne mi napílil drobné koliečka, ktoré som jeden po druhom lepila tesne vedľa seba a dozdobila gombičkami po babke. Od vtedy som srdiečok vyrobila väčšie množstvo, pretože sa páčia, zlomila som nejednu lupienkovú pílku, narobila si pľuzgiere :-D, našťastie mi podali pomocnú ruku môj ocino s maminou a darovali mi za vrecko koliečok, aby som mala viacej času na tvorenie. Som vďačná, že mám takých skvelých pomocníkov. Ale všetko to k tomu patrí, lebo to robím s láskou a moje srdiečka sú naozaj od srdca.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára