nedeľa 11. januára 2015

Spomienky.

Každý z nás nosí niekoho blízkeho vo svojom srdci. Niekoho, na koho stále spomína a nemôže zabudnúť, pretože tá osoba nám bola blízka a dala nám veľa do života. Pomáhala nám, radila, utešovala a okoreňovala náš každodenný život. Pre mňa to bola moja stará mama, ktorá nás opustila už veľmi dávno, ale s láskou na ňu celá rodina spomíname. Aby bola s nami stále aj materiálne, urobila som na jej pamiatku spomienkové srdiečko. Moja stará mama bola šikovná krajčírka, tak som použila materiál, ktorý tu po nej zostal: gombíky a veľmi cenné čipky. Taká poctivá práca a materiál sa dnes už len tak nevidí. A som rada, že sa tie čipky zachovali v takom dobrom stave, moja mama ich celé roky ochraňovala ako oko v hlave. Špulky mi doniesla kamarátka z Čiech, tam je ešte stále tento materiál lacnejší ako u nás. Malé strieborné nožničky som si objednala cez internet. Toto srdiečko som darovala mojej mamine, aby mala blízku osobu stále pri sebe. 




2 komentáre:

  1. Mirka nadherna praca,urcite sa tesi aj starka v nebi ked vidi aka si sikulka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dakujem Miska, som jej vdacna za geny, ktorymi aj ona k tomu prispela,aby som mohla takto tvorit.

    OdpovedaťOdstrániť