pondelok 29. decembra 2014

Darčeky z lásky.

Tie najkrajšie darčeky sú podľa mňa vyrobené vlastnoručne z lásky. Tento rok som sa rozhodla obdarovať môjho brata so švagrinkou na Vianoce vlastnoručne vyrobením darčekom (samozrejme tentokrát s pomocou môjho šikovného manžela). V mojom najobľúbenejšom Českom časopise Venkov & styl som videla fotku stolovej lampy na drevenej nohe , teda tá noha bola plastová napodobenina dreva. A skvelý nápad bol v tom momente na svete. Oslovila som manžela, ten mi pomohol prevŕtať otvor na kábel, ktorý sme spolu s objímkou kúpili v bežnom obchode so svietidlami. Tienidlo lampy bolo kupované v Ikea, kde majú naozaj široký výber. Drevo bolo treba opracovať a dozdobiť ručne vypílenými iniciálmi z kovu. A štýlové lampy sú na svete. 




2 komentáre:

  1. Mirka naozaj uzasny darcek....su originalne a uzasne....urcite urobili velku radost :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ano Miska,utrafila som,venovane spravnym ludom. Takze dvojnasobna radost. ;-)

    OdpovedaťOdstrániť