pondelok 1. decembra 2014

Vianočná "ozdôbka" na stôl.

Klasické vianočné farby červená a biela doplnená o striebornú. Základom sú vianočné ruže a doplnkom šišky, kôra, konáriky, makovičky, šípky, guličky, čačina. Taká takmer klasika na stôl.

   



2 komentáre:

  1. Nádherné dekorácie, Miruška. Ako to všetko stíhaš...? Mňa Laura stále drží za ruku A musím sa s ňou hrať. Nedá mi dýchať,pár minút sa dokáže pohrať sama A zase mrnčí. Ale tak na takéto niečo musíš mať aj talent.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Monika. No vidíš stíham,ako stíham.....tak ako som Ti teraz "stihla" odpísať po týždni. Klárika je dosť samostatná a vie sa prehrať sama, ale hlavne mám dobrých pomocníkov,mojich rodičov a svokrovcov, takže mi ju zoberú na pár hodín a ja tvorím, no a ešte tu máme noci,ktoré tiež využívam a aranžujem.

    OdpovedaťOdstrániť