piatok 17. októbra 2014

O ANJELOCH

Väčšina z nás sa obklopuje Anjelmi, či už z duchovného hľadiska, alebo len tak pre potešenie z pekného dekoračného predmetu. Inšpiráciu pre mojich Anjelov som získala v jednom Českom časopise a lákalo ma to vyskúšať už len pre ten iný použitý materiál, s ktorým som predtým nepracovala. Volá sa gipsan. Keď som vbehla do lekárne, trošku zvláštne sa pozerali na moju nezvyčajnú požiadavku. Gipsan ešte nikdy nepredávali, takže mi ho museli objednať. Bolo to našťastie veľmi rýchlo a pre kľud personálu som im ukázala fotky finálneho produktu. Na výrobu Anjelov potrebujeme drevo,polystyrénovú guľu, klinec, kartón a gipsan. Podľa fotiek veľmi rýchlo prídete na to čo kde použiť, tak prajem príjemné tvorenie. 


                Čo sú to priatelia?  

                                              Anjeli čo sa vzdali svojich krídel aby mohli byť s tebou!







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára