piatok 17. októbra 2014

Pokus o shabby chic srdiečko.

Nedalo mi nevyskúšať aj tento štýl, priznám sa dosť náročný časovo, ale som celkom spokojná s mojou prvotinkou. Toto srdiečko som vyrobila pre moju kamarátku Mišku, samozrejme, že som sa celkom oddala svojej fantázii, takže to nie je žiadna kópia. Ak mi to čas dovolí, pokúsim sa zopakovať niečo v tomto štýle. 

                                                               Život bez priateľov je ako lúka bez kvetov.






2 komentáre:

  1. Miruško náhodou jsem zabloudila až na tvůj blog a musím Tě moc pochválit :))) .
    Jsi velice šikovná moc se mi tvé tvoření líbí ...jen tak dál .... Šárka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem veľmi pekne, keď mám chuť a čas, ide to nejak samo,som rada,že moje malé dielka potešia aj druhých, budem sa sem postupne snažiť pridať aj staršie fotky, ktoré som si odkladala pre tento blog, dlho som sa nevedela rozkývať, kým som si ho založila. Pokúšam sa vyskúšať vždy niečo nové,už to nemám kam dávať a potom zásobujem rodinu a známych.Ešte že je môj manžel trpezlivý a nevadí mu občas obkračovať môj tvorivý neporiadok. :-) Pekný večer Ti prajem Šárka

    OdpovedaťOdstrániť