piatok 24. októbra 2014

Prírodné inšpirácie.

Moje tvorivé dni pokračujú a hlavne sa mi nechce stále upratovať môj pracovný neporiadok, tak keď už mám kuchyňu na komplet preplnenú všelijakými drobnosťami a materiálom, pokračujem vo vyrábaní. Ešte stále sa venujem téme jeseň, no pomaličky začínam s Vianočnou kolekciou. Ako som spomínala mám množstvo nápadov a baví ma to všetko vyskúšať a vidieť konečný efekt zrealizovaného nápadu. Hrá mi pri tom príjemná hudba, pochutnávam si na zelenom čajíku a svet sa mi taký krásny zdá. Spravte si aj vy príjemnú atmosféru a robte to čo Vás baví a napĺňa. Prajem Vám to zo srdca.  
Stromčeky z kôry na napatinovanom drevenom stojane.






Vianočný obrázok z kôry a jutového lana. 






Hlinený kvetináč obalený do jutového lana.

Srdiečko som vyrobila z bukvíc.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára